Blog
Objevte nový Průvodce SEO pro začátečníky od Googlu! Nabízí klíčové tipy pro lepší zobrazení obsahu ve vyhledávačích. Ideální pro majitele webů a tvůrce obsahu, kteří chtějí dosáhnout lepších výsledků.
Věděli jste, že na vzniku SEO měl podíl rozčilený manažer americké rockové kapely Jefferson Starship, jejichž web se nezobrazoval na 1. stránce ve vyhledávání? SEO má svůj počátek v polovině 90. let 20. století.
Základem úspěšného webu je spojení tří důležitých prvků: obsahu, designu a použitelnosti. Velmi zjednodušeně řečeno, záleží na tom, co váš obsah sděluje, jaký je jeho vzhled a jak snadno se v něm uživatel orientuje. (Viz Jon Wuebben, Content Is Currency: Developing Powerful Content for Web and Mobile, Nicholas Brealey Publishing, Boston 2011.)
K čemu je zajímavý webový obsah, když si ho nikdo nebude moci přečíst? K čemu je obsah, který bude sice snadno dostupný, ale nikoho nezaujme a nepřesvědčí?
Web představuje určitou formu komunikační aktivity a každá jeho stránka je potenciální branou pro hledajícího i potenciálního zákazníka.
Pro mnohé už není zkratka SEO žádným tajemstvím, někteří si dokonce myslí, že na optimalizaci vlastně není nic těžkého. Jiní pod vlivem negativní zkušenosti s firmou, která jim nabídla optimalizaci jejich webu, se dívají na tyto praktiky s velikou nedůvěrou. K čemu tedy SEO slouží?
Moderní jazykověda terminologicky rozlišuje mezi pojmy věta a výpověď. Toto rozlišení je užitečné z praktických i teoretických důvodů. Např. jen u výpovědi se můžeme ptát na to, s jakým záměrem byla pronesena.