Optimalizace feedu pro cenové srovnávače

Heureka a Zboží - cenové srovnávače, se kterými můžete prorazit

Srovnávače zboží jsou nástroji on-line marketingu, kdy s poměrně nízkými náklady můžete dosáhnout velmi dobrých výsledků a být vidět. Jestliže prodáváte zboží, které prodává více prodejců, máte možnost ho nabídnout prostřednictvím cenových srovnávačů svým zákazníkům. Cenové srovnávače nejsou vhodné v případech, kdy prodáváte unikátní zboží (např. řemeslné výrobky, rukodělné výrobky atd.), anebo nemáte pro váš produkt konkurenci.  

Heureka.cz, Zbozi.cz - cenové srovnávače, se kterým vám pomůžeme

Výhody cenových srovnávačů zboží

  • přesné cílení na návštěvníky se zájmem o daný produkt
  • platíte pouze za přivedené zákazníky
  • nízké finanční náklady
  • vyšší konverzní poměr 
  • ukážete zákazníkům svou důvěryhodnost 
  • můžete ovlivnit pozici ve výpisu e-shopů

Nevýhody cenových srovnávačů zboží

  • Lidé zaměřují zejména na cenu, ale v současné době to již není jediné hledisko, které rozhoduje o nákupu. Je třeba najít rovnováhu mezi cenou výrobku, dopravou a dalšími benefity, které můžete nabízet.
  • V případě bidování je na Heurece potřeba vlastnit certifikát Ověřeno zákazníky, bez něho se není možné do bidování zapojit. 

 

Co vám správa cenových srovnávačů přinese

Nastavení účtu

Napárování kategorií

Napárování produktů

Více objednávek

Přenechejte nám správu cenových srovnávačů

Spravujeme my

  • Zařazení zboží do kategorií
  • Napárování produktů (pokud existuje produktová karta)
  • Nastavení cen v aukci
  • Průběžná optimalizace 
  • Průběžné úpravy kampaní na základě získaných dat a potřeb klienta
  • Sledování kampaní v analytickém účtu. Pokud klient takový nemá, založíme a nastavíme ho. Budete mít vlastní účet, který je spravován z účtu správce. Po ukončení správy nepřijdete o svá data.

Spravujete si sami

  • Kampaň není efektivní
  • Zbytečně vysoké ceny za proklik
  • Nevhodné aukce
  • Nespárované položky
  • Chybně zvolené kategorie

Víme, jak pracovat s cenovými srovnávači a na co se zaměřit. Každý obor má svá specifika. Proto před započetím prací provedeme audit, řekneme, co bude třeba udělat proto, abyste mohli uspět.

Vydělávejte s cenovými srovnávači zboží

Zvýšení počtu prokliků a snížení nákladů - cenové srovnávače zboží
Správa zbožového srovnávače: snížení nákladů ceny za konverzi, zvýšení počtu prokliků.

 Ukázka nárůstu počtu konverzí. Podotýkáme, že k nárůstu došlo mimo sezónní prodej. 

Z výše uvedených ukázek je patrné, že správa cenových srovnávačů má význam. Přinese vám zvýšení prodeje a při správném vedení také nižší náklady. Nesmíme však zapomínat na to, že důvodem, proč zákazník nakoupí právě u vás, není jen fakt, že jste vidět, ale také to, jaké zboží nabízíte a jaký máte servis. A to bývá velmi často rozhodují faktor při výběru obchodu, kde chce zákazník nakoupit. Všechny tyto faktory se pak odráží v celkovém hodnocení, která má zákazník možnost veřejně sdělit.

Ceník

Zboží.cz, Heureka.cz
Služba Popis Cena
Nastavení účtu - nastavení dopravy, kontrola a nastavení kategorií pro párování produktů  Jednorázová částka od 2 500 Kč/účet 
Nastavení párování produktů Jednotlivé kusy á 30 Kč
  Do 100 produktů 2 800 Kč
  Do 250 produktů 6 500 Kč
  Nad 250 produktů Individuální dle objemu položek
Měsíční správa Zahrnuje napárování max. 30 položek, kontrolu párování a sledování konkurence tak, aby mohly být napárovány i produkty dosud nespárované, (např. zboží doposud nabízel jen jeden prodejce atd.), bidování (na Heureka.cz lze jen v případě, že obchod je držitelem certifikátu Ověřeno zákazníky). 3 500 Kč
Konzultace on-line 60 minut Cena zahrnuje samotnou konzultaci a přípravu na ni. 1 500 Kč

 Konzultace probíhají on-line prostřednictvím Google Meet nebo WhatsApp. Obě možnosti nabízejí sdílení obrazovky, které je pro tento typ konzultace nezbytný.  

Poptávka

Jméno *
E-mail *
Telefon
Dotaz, text poptávky *

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.