Srovnávače zboží jsou nástroji on-line marketingu, kdy s poměrně nízkými náklady můžete dosáhnout velmi dobrých výsledků a být vidět. Jestliže prodáváte zboží, které prodává více prodejců, máte možnost ho nabídnout prostřednictvím cenových srovnávačů svým zákazníkům. Cenové srovnávače nejsou vhodné v případech, kdy prodáváte unikátní zboží (např. řemeslné výrobky, rukodělné výrobky atd.), anebo nemáte pro váš produkt konkurenci.
Nastavení účtu
Napárování kategorií
Napárování produktů
Více objednávek
Víme, jak pracovat s cenovými srovnávači a na co se zaměřit. Každý obor má svá specifika. Proto před započetím prací provedeme audit, řekneme, co bude třeba udělat proto, abyste mohli uspět.
Správa zbožového srovnávače: snížení nákladů ceny za konverzi, zvýšení počtu prokliků.
Ukázka nárůstu počtu konverzí. Podotýkáme, že k nárůstu došlo mimo sezónní prodej.
Z výše uvedených ukázek je patrné, že správa cenových srovnávačů má význam. Přinese vám zvýšení prodeje a při správném vedení také nižší náklady. Nesmíme však zapomínat na to, že důvodem, proč zákazník nakoupí právě u vás, není jen fakt, že jste vidět, ale také to, jaké zboží nabízíte a jaký máte servis. A to bývá velmi často rozhodují faktor při výběru obchodu, kde chce zákazník nakoupit. Všechny tyto faktory se pak odráží v celkovém hodnocení, která má zákazník možnost veřejně sdělit.
Zboží.cz, Heureka.cz | ||
Služba | Popis | Cena |
Nastavení účtu - nastavení dopravy, kontrola a nastavení kategorií pro párování produktů | Jednorázová částka | od 2 500 Kč/účet |
Nastavení párování produktů | Jednotlivé kusy | á 30 Kč |
Do 100 produktů | 2 800 Kč | |
Do 250 produktů | 6 500 Kč | |
Nad 250 produktů | Individuální dle objemu položek | |
Měsíční správa | Zahrnuje napárování max. 30 položek, kontrolu párování a sledování konkurence tak, aby mohly být napárovány i produkty dosud nespárované, (např. zboží doposud nabízel jen jeden prodejce atd.), bidování (na Heureka.cz lze jen v případě, že obchod je držitelem certifikátu Ověřeno zákazníky). | 3 500 Kč |
Konzultace on-line 60 minut | Cena zahrnuje samotnou konzultaci a přípravu na ni. | 1 500 Kč |
Konzultace probíhají on-line prostřednictvím Google Meet nebo WhatsApp. Obě možnosti nabízejí sdílení obrazovky, které je pro tento typ konzultace nezbytný.