Pro živnostníky a firmy
Pro řemeslné tvůrce
Pro jednotlivce
Logo je identitou každého, kdo ho vlastní. Je součástí jeho značky a prezentačním prvkem. Podle loga vás ostatní identifikují.
Tvorbu loga byste neměli podceňovat. Jeho pozdější změna nemusí být tak snadná, jak se na první pohled může zdát. Nejde totiž jen o změnu "obrázku".
Při výběru loga si lidé často myslí, že je nutné použít nějaký symbol, který se váže k jejich oboru nebo činnosti. Tento mýtus je mezi lidmi stále velmi rozšířený. Logo a návrhy tvoříme podle cílů každého jednotlivého klienta. Logo budete potřebovat jak na web, tak offline dokumenty (vizitky, tiskopisy, katalogy atd.), na sociální sítě atd. Na poli internetu jsem bez loga jako bez identifikace.
A ještě pár příkladů za všechny: Nika, Coca Cola, Adidas, Mall nebo Alza. Ani v jednom případě dle loga nepoznáte, co firma nabízí, ale pamatujete si velmi dobře a snadno si je spojíte s nabízeným produktem nebo službou.