Optimalizace pro vyhledávače (SEO = Search Engine optimization)

Co je a není úkolem SEO?

Úkolem SEO je získat co nejlepší pozici na SERP.

Úkolem není posunout web na jedno či dvě obecná slova na přední pozice ve výsledcích vyhledávání.

Co je cílem SEO?

Cílem je získat co nejvíce relevantních návštěvníků, kteří mají zájem o informace/produkty/služby nabízené na vašich stránkách.

Web by se měl zobrazovat na co největší počet relevantních výrazů a to včetně longtailových.

SEO JE DLOUHODOBÝ PROCES A VYŽADUJE PEČLIVOU PŘÍPRAVU

Pokud chcete vstoupit se svým produktem či nabízenou službou do vysoce konkurenčního prostředí a uspět v něm, pak se bez optimalizace webových stránek a promyšlené marketingové strategie neobejdete. Algoritmy, které ovlivňují umístění webové stránky ve výsledcích vyhledávání, se však neustále mění. Jejich cílem je, aby se ve vyhledávání zobrazoval kvalitní obsah a naopak byly potlačeny stránky s podprůměrným obsahem, obsahové farmy, nekvalitní či pro uživatele nepřínosné stránky.

SEO nabízíme jako součást on-line marketingu klientům, kteří  si u nás objednají nebo objednali webovou prezentaci či e-shop.  

Proč? Protože máme jistotu, že můžeme zasahovat do systému a provádět nezbytné úpravy, které projektu prospívají. Což není možné u všech systémů, zejména u těch, které mají majitelé v pronájmu.