• Ukažte lidem to, co chtějí vidět

    Facebook - správa sociální sítě

    Musíte zaujmout
    Vyprávějte příběhy a ukazujte vaší cílové skupině to, co jí zajímá. Když neznáte vaše publikum, nemůžete ani vědět, co a jak mu nabídnout.
Správa sociálních sítí - musíte zaujmout

Správa sociálních sítí

Sociální sítě patří v současné době mezi standardní marketingové nástroje. Díky těmto kanálům můžete snadno rozšířit povědomí o své firmě, značce či produktu.

FACEBOOK

Facebook patří mezi největší sociální sítě na internetu.

Velmi důležitým prvkem úspěšné marketingové komunikace na Facebooku jsou stránky. Na nich se mohou firmy a organizace prezentovat, sdělovat své informace, nabízet služby nebo produkty. Pro tyto účely nelze používat soukromé profily.

Nechte správu Facebooku na nás

Vytvoříme či upravíme váš profil na sociálních síti Facebook a postaráme se o jeho správu. Zároveň vám poradíme, zda je tato síť vhodná právě pro vás produkt nebo službu. 

Ceník

Vytvoření Facebook stránky, úprava profilu (stávajícího)
Zahrnuje vytvoření FB stránky včetně popisů, informací, grafické zpracování profilového obrázku a timeline obrázku.
1.500 Kč
Správa profilu
Cena zahrnuje tvorbu příspěvků týdně, tvorbu reklamních bannerů. Komunikaci na profilu nelze z naší strany zajistit.
2.500 – 5.000 Kč

Facebook profile

Správa PPC na Facebooku

Správa PPC na Facebooku

Na Facebooku lze také úspěšně použít reklamu, které je hned několik druhů a typů. Ne každý typ se hodí pro každého. V případě nevhodně zvoleného druhu reklamy investujete finanční prostředky bez potřebného efektu.

Bez dostatečné znalostí prostředí Facebook, může být placená reklama zbytečně vynaloženými finančními prostředky, nebo při nejmenším neefektivně využita.

Ceník

Správa reklamních kampaní
Vytvoření reklamy, její nastavení a správa. V ceně není zahrnut rozpočet kampaně (cena za prokliky). Samozřejmostí jsou reporty.
od 4.000 Kč

Míra aktivity na sociálních sítích

Jistě se ptáte, jak často publikovat na sociálních sítích. Publikovat byste měli tak často, abyste byli vidět, ovšem na příliš často, abyste vaše publikum neotrávili, a lidé by vás přestali sledovat.
Na tuto otázku nelze jednoznačně odpovědět a vždy záleží na typu profilu a cílové skupině.