PPC kampaně

Zaostřeno na Google Ads a Sklik

PPC kampaně slouží ke zviditelnění firmy, produktu nebo služby v rámci internetu. Platba za tuto reklamu probíhá systémem PPC (pay per click), což znamená, že zaplatíte vždy, když se prostřednictvím reklamy dostane návštěvník na váš web (e-shop).

VÝHODY PPC KAMPANÍ

  • Přesné cílení
  • Platba za návštěvníka
  • Okamžitá viditelnost napříč internetem (záleží na nastavení kampaně)
  • Lze zohlednit momentální potřebu klienta (novinky, akce, upoutávky, pozvánky atd.)

Výběr vhodné kampaně a cílení

Každá služba i každý produkt má svá specifika a svou cílovou skupinu. To, co se hodí pro jednoho, nebude fungovat pro druhého. Vždy záleží na konkrétním produktu a službě, ale i na provedení webu (e-shopu), kam zákazníka přivádíte. 

Co je třeba udělat? 

  • Analyzujeme produkt, službu
  • Zvolíme vhodný typ inzerce a připravíme podklady pro její spuštění
  • Založíme účet (pokud ho nemáte)
  • Nastavíme kampaně
  • Měříme výkonnost PPC a optimalizujeme je 

Naším cílem je hledat taková řešení, která se vám vyplatí a přivedou vám nové zákazníky.

Když dva dělají totéž, není to totéž

Kampaň spravujeme my

  • Výběr vhodné kampaně
  • Nastavení struktury a obsahu
  • Průběžná optimalizace
  • Průběžné úpravy kampaní na základě získaných dat a potřeb klienta
  • Vlastní účet, který je spravován z účtu správce (po ukončení správy nepřijdete o svá data)
  • Napojení na analytický účet, kde můžete její průběh sledovat

Kampaň si spravuji sám

  • Bez dostatečných zkušeností nebude kampaň efektivní
  • Příliš obecné cílení s vysokou cenou za proklik povede k vysokým nákladům
  • Nevhodná nebo nesprávná struktura kampaní
  • Chybně zvolené cílení
  • Kampaně bez následné optimalizace a průběžné kontroly

Poptávka

Jméno*
E-mail*
Telefon
Dotaz, text poptávky*

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Odeslat poptávku